avatar Ten blog rowerowy prowadzi colesiu z miasteczka Kraków. Mam przejechane 15779.45 kilometrów w tym 68.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy colesiu.bikestats.pl
  • Sprzęt Cannondale

Z Nitinem

Sobota, 19 lipca 2014 · dodano: 22.07.2014 | Komentarze 0

W piątek w Ando spotkałem Nitina, który stwierdził że chciałby w tym roku zrobić 200. Zaproponowałem mu że go przewiozę na kole w sobotę. Pomysły był taki że zrobimy ok 100km razem z jego dziewczyną (Aśka bała się że nie jest w stanie przejechać takiej odległości), odstawimy ją do domu, a potem zrobimy jeszcze drugie 100km. Rano jak przyjechałem na miejsc spotkania to Nitin zaczął coś opowiadać, że niestety nie ma czasu na przejechanie. Zrobiliśmy więc trasę przez Iwanowice, Słomniki, Proszowice, Nowe Brzesko, Niepołomice. Wyszło ok 120km. Jak wróciliśmy wyczuwałem w ich głosie, że chętnie wycofaliby się z wcześniej wymyślonej wymówki i pojechali dokręcić te 80 km żeby przekroczyć 200. Do domu wróciłem przez Tyniec.