avatar Ten blog rowerowy prowadzi colesiu z miasteczka Kraków. Mam przejechane 15779.45 kilometrów w tym 68.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy colesiu.bikestats.pl
  • Sprzęt Focus

Do pracy

Środa, 13 sierpnia 2014 · dodano: 14.08.2014 | Komentarze 3

Rano w lekkim deszczyku do pracy. Na drodze były nie kałuże, a jakaś błotnista maź więc rower strasznie się uświnił. W drodze powrotnej pojechałem dowiedzieć się co z moim samochodem i dostałem informację, że jeszcze tydzień muszę czekać. W sumie wyjdzie 3 tygodnie czekania na głupią część - niech żyje Kia ich magazyn centralny na Europę, w którym nic nie ma. Mam tylko nadzieję, że rzeczywiście pieprzona rurka będzie w przyszły czwartek i moja siostra będzie miała czym pojechać na pk w Ustrzykach Dolnych i będę miał czym wrócić z BBT.

MARECKY
| 14:08 niedziela, 17 sierpnia 2014 | linkuj Na kołach Panowie, na kołach wracać :-)
colesiu
| 10:36 sobota, 16 sierpnia 2014 | linkuj Powinno się udać. Jak nie, to pożyczę toyotę auris od mojej mamy. Nie ma bagażnika na dach ale powinien pomieścić 3 osoby i 2 rowery. Jeszcze będę dowiadywał się w serwisie czy nie ma jakiegoś poślizgu. Jeśli we wtorek wciąż będą twierdzić że jest rurka będzie na czwartek to myślę że się wyrobią. Moja siostra może go odebrać w sobotę bo dopiero jakoś w niedziele musi być w Ustrzykach Dolnych więc jest pewien margines bezpieczeństwa. We wtorek dam Ci znać jak wygląda sytuacja.
dodoelk
| 17:55 czwartek, 14 sierpnia 2014 | linkuj ja też :) bo mam nadzieję propozycja podwiezienia do Krakowa jest aktualna,

jak nie - to coś tam wykombinujemy :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pobie