avatar Ten blog rowerowy prowadzi colesiu z miasteczka Kraków. Mam przejechane 15779.45 kilometrów w tym 68.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy colesiu.bikestats.pl
  • Sprzęt Focus

Do pracy z Lipnika

Poniedziałek, 28 lipca 2014 · dodano: 29.07.2014 | Komentarze 0

Ostatnio w domu jest tak gorąco, że doszedłem do wniosku, że przeprowadzę się na działkę. Spowodowało to oczywiście lekkie wydłużenie trasy. Teraz mam ok 50km i 500m przewyższenia. Jeżdżę przez Glichów i 964 aż do Rożnawy, potem w lewo i przez Swoszowice, następnie Kąpielową i na drugą stronę Zakopianki w Forteczną, a potem już normalnie. Dziś miałem trochę problemów z pobudką i wyjechałem dopiero o 8 więc w Krakowie zdążyło się zrobić gorąco. Więcej się zgrzałem jadąc powoli po Krakowie niż zasuwając po górkach na 964. Na Błoniach minąłem się z Waxmundem. W drodze powrotnej szybka wizyta w domu potem na Cegielniane i dopiero o 20 wyjazd spowrotem do Lipnika. Rano zapomniałem przyczepić podstawową lampę przednią i musiałem jechać z małą pozycyjną. Na szczęście asfalt jest super jakości a ostatnie kilometry są pod górkę więc jakoś dojechałem.